Wednesday, November 9, 2011

hafazan dan praktikal solat selesai....

in the name of Allah the most gracious and the most merciful..

Assalamualaikum,,

Alhamdulillah,,praktikal solat dan hafazan selesai juga akhirnya..
Praktikal solat tadi telah diimamkan oleh wakil kelas aku iaitu Haziril Hanif-->harap harap betul lah ejaan tu yer..
Siap berlagu lagi bacaan dia tadi..Hanif jadi imam untuk praktikal solat subuh..antara budak lain yang turut jadi makmum bersama aku untuk praktikal solat tadi ialah Aiman Fahmi,Sue dan Mimi..
tak ramai pun yang jadi makmum tadi
sebab kami ni merupakan budak-budak sesi kedua untuk praktikal solat..
al-maklumlah bila nombor pendaftaran tu terkebawah terpaksa la tunggu orang lain siap dulu..
opss,,sebelum aku menoktahkan ayat aku yang terakhir,,ni aku nak tunjuk sikit muka imam aku pada hari tu


Haziril Hanif : merangkap wakil kelas Dat 1D

nota kaki: sebenarnya entri ni sepatutnya aku publish dekat korang 3 minggu yang lepas,tapi disebabkan kesibukan yang agak melampau selama tiga minggu berturut-turut menghalang aku untuk menyudahkan entri  ni..bye..jumpa lagi untuk entri yang seterusnya..


0 comments:

Post a Comment