Sunday, June 12, 2011

azam kurus part II

IN THE NAME OF ALLAH THE MOST GRACIOUS AND THE MOST MERCIFUL

ASSALAMUALAIKUM,,



Mesti korang tertanya-tanya kan pasal semalam tu..ce teka,ce teka..ape resultnya..naik 5 kilo,8 kilo atau 10 kilo..yer la nafsu makan aku ni kan mengalahkan  naga...

okay la,,tak nak lah main teka-teki dengan korang ,,so aku terus straight to the point yer..aku cuma naik sekilo jer wey...alhamdulillah syukur..ingatkan dah naik bertan-tan..hahaha

macam mana berat aku tak naik,,semua makanan kat atas rumah ni best-best belaka..menu hari ni plk betul-betul tipikal malaysia..sangat menguji kesabaran aku..ada sambal tempoyak,sambal belacan,budu dan ditambah pulak dengan ulam-ulaman..fuh,,memang betul-betul kaw ar wei..

yang penatnya aku,,macam mana la aku nak merealisasikan azam untuk kuruih ni kalau hari-hari makan makanan best macam ni..

p/s: tolong doakan yer supaya aku dapat merealisasikan azam aku ni..i.Allah..
SYAMELAE!! ko  mesti kuat dan mesti boleh punyer..

4 comments:

hanan said...

teruskan berusaha milah~~
(macam best je bgi smangat kat orang, aku ni pun smakin tembam loni) T.T

Syamila M Noor said...

cayoo syamilah..cayoo!!

Unknown said...

jom kurus sama2 jom..saya tumpang lalu..hehe..

http:// tinyurl.com/aku -dah- kurus

Syamila M Noor said...

=)

Post a Comment