Friday, June 10, 2011

azam kurus..

(Assalamualaikum tak jawab dosa,kalau jawab sayang)-->ayat maria elena yang tgh 'hot'


sebenarnya,,azam aku b4 SPM ialah nak mengurangkan lomak di badan eden ni..tapi,aisehh,,lain plk yang jadi..

makin tembam ade la..

tapi baru-baru ni azam tu kembali singgah kat kepala otak eden ni,,macam- macam usaha dilakukan antaranya bersenam ikut suka hati,skip my breakfast,mengurangkan kuantiti nasi dan tak makan malam dan alhamdulillah berjaya jgk akhirnya menurunkan sebanyak 4 kilos..


namun,,macam biasalah..nafsu makan aku ni memang buas sekali..pantang tegok makanan best-best mula la tak ingat dunia..nak-nak lagi sejak dua menjak ni..mak cik aku tu asyik masak makanan feveret aku jer..dan semalam dia ajak aku makan nasi arab kat Saba di Cyberjaya..fuh!! makanan kat sana memang malatop gua cakap sama lu..sekali lagi aku terpaksa mengorbankan azam aku tu..


esok,,nenek aku kena buat dialisis kat Selangor Medical centre..ah,,sangat teruja untuk pergi timbang berat badan aku kat sana..nak tengok adakah semakin bertambah atau maintain macam hari tu.. untuk tengok berat badan aku semakin berkurang,,uih, itu memang tak la..

for tomorrow,,kita sama-sama tunggu dan lihat yer..

p/s:jumpa lagi untuk post yang akan datang..BYE-BYE

0 comments:

Post a Comment