Saturday, May 7, 2011

new chapter

~SALAM~


hai,,rase rindu pulak nak meng-up-date belog aku ni..tajuk hari ini ialah mengenai new chapter..
sebelum tu masih tidak terlambat rasenya untuk aku ucapkan tahniah dekat kawan-kawan aku yang mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara,tak lupa jugak ucapan tahniah buat kawan-kawan yamg mendapat tawaran untuk belajar di dalam negeri dan mendapat tawaran ke matrikulasi...


buat kawan-kawan tidak mendapat sebarang tawaran,dan terpaksa menyambung pelajaran mereka ke tingkatan enam,aku harap korang tidak berputus asa..kerana rezeki Allah itu luas..mungkin ada hikmah di sebalik ketentuan Allah ini..


dan buat kawan-kawan yang masih menunggu rayuan untuk ke IPT,,aku harapkan korang banyak-banyakkan berdoa..i.ALLAH dimakbulkan segala hajat korang..aminn..

disini ada doa untuk aku kongsikan bersama korang..



Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki.

0 comments:

Post a Comment