Wednesday, March 2, 2011

what's on my mind..

my frenzz..ayu,aja n farah..(gang kawan kita)..miss u so much

kucing..oh no!! aku takut kcng..sebab kucing tlh
mndatangkan bnyk insiden dlm hidup aku..insiden yg plng aku x blh nak lpa bila my kzenn ltk anak kcng yg baru lahir kat ats riba aku..nak dijadikan cerita hari tu mak sedara wat kenduri kat rmh dia..bila kcng tu duk kat atas riba aku,,prasaan aku bercampur baur rse nak marah+gram+takut..everything become one..aku tak tahu nak wat cam ne supaya kcng tu x duk atas riba aku..the thing that i know is....ah,,,,(jerit sekuat hati)..semua mata pandang kat aku..nsb baik mak sedara aku ada..dia yg tlng angkt kcng tu dari atas riba aku..ya Allah,,serius aku ckp,aku mmg malu tahap maksima..aku confirm 100%,,aunty2 yg tgk aku jerit pada hari tu akn reject terus aku dari jadi mnatu diorang..hilng keayuan aku pada hari tu..ayu ke aku ni??hahaha..nasib baik aku x nangis..klu x mmg hancur..(syamelae kamu x blh nangis,,kamu kuat + hebat..jgn cengeng okay..)
*word yg aku plng suka the most ialah aku kuat+hebat

sukarelawan..palestine,,i'm coming..(i.Allah.. biiznillah)

couple..haram..maybe akn ada yg mnyagkal pndapat aku tu..tapi aku ni mnusia biase yg selalu mlakukan ksilapan..iman aku adakalanya bertambah dan adakalanya berkrng..aku rse klu aku bercouple maybe akn mnambah lbh bnyk dosa lagi..dosa yg skrang ni pun dah x tertanggung rsenya..

aku nak..teddy bear yg sama saiznya dgn aku..ada yg sanggup nak hadiahkan teddy bear tu untuk aku?? hahaha..hari tu mse gi kat mall,,aku tgk teddy bear idaman aku tu harganya RM300++..omg!!fulus x cukup da..

Mr. X..siapa plk MR.X ni? alah,,,biarlah rahsia..

rumah besar+kereta besar+gaji besar+suami besar..klu dah tertls yg my future hubby berbadan besar, (cess,,dah fikir pasal jodoh) hahaha..aku trima dgn lapang dada..klu dah jodoh sejauh mana aku cuba mnghindarinya ia ttp akan hadir jua..apa susahnya..kata gaji besar....pergi je la dkat slimworld tu..duit tu klu smpan pun bknnya blh bwa msk dlm kubur..

rokok..aku x ska rokok,perokok dan orng yg jual rokok..nasib baik ayh aku dah berhnti dari mnghisap rokok..kat sini aku nak buat pengakuan,selama ni aku lah orng yg tlh membuang rokok ayh kat semak blkng rmh aku..i'm so sorry..kpd perokok2 kat luar sana,,aku nak minta tolong sngt jgn la merokok dpn aku,anda bkn sahaja membahayakan diri anda tapi anda turut membahayakan diri saya..dan saya terpaksa mnyedut asap rokok daripada kamu tu..rokok tu klu wangi x pe lah jgk,,ni bsuk okay..kepada perokok-perokok diluar sana  sila jauhkan diri anda daripada beta(kui3,,prasan plk aku ni)..i'm begging you,,please stay away from me...

anak kembar..aku tahu ini bkn msenya untk aku fikirkan soal sebegini..tapi ni impian aku..klu blh aku nak ank kembar..lagipun mak aku ada kembar..i.Allah berjangkit kat aku plk suatu hari nanti..aminn..nanti aku blh bli bju yg sama untuk mereka,blikan permainan yg sama n a lot thing that i want to do with them..ah,,seronoknya klu impian aku ni mnjadi realiti..insyaalah,biiznillah..kalau Allah dah kata kun fa ya kun,maka x de bnda yg mustahil..betul tak?

granny..semoga nenek ku panjng umur...no words can describe how much i love you...

*that's all for today....bye..=)

0 comments:

Post a Comment