Wednesday, March 2, 2011

first step..

..cinta pandang pertama..
terasa kaku untuk mluahkan rasa,,al maklumlah,biasenya asyik bace blog org je..dan hari ini impian untuk mnulis dlm blog sndiri akhrnya mnjadi realiti..kawan2 aku tnya knpa kau nak sgt ada blog sendri?? sebenarnya aku nak ada blog sendiri coz,,keterujaan selepas membaca blog kawan2 aku yg awesome +++ dan aku sebnarnya minat sngt mnulis..kbnyakan kawan2 aku jadikan blog mereka sbg tmpat untuk mluahkan perasaan dan ada jgk yg mnjadikan blog mereka sbg medium untk mereka berdakwah..ada plk yg buat blog ni semata2 nak promote brng2 yg diorang jual..tapi ape2 pun,lantak lah diorang nak buat apa @  nak tulis ape dlm blog diorang,,sebab itu hak mereka..dan lumrah mmg mcm tu,bnyk org bnyaklah ragamnya..
tapi aku x blh blah ngan blog yg bnyk sngt mencarut..tambah2 klu dia tu org melayu dan agama islam..jagalah sket imej kamu sebagai seorang islam..kita kan org timur,terknl dgn sikap sopan-santun..budi bahasakan  budaya kita??                                                                        

*maaf klu ejaan bahasa malaysia aku salah @ ada yg x sng dgn bahasa rojak yg aku gna..kerana aku jga mnusia biasa yg x pernah dan x akan pernah sempurna..peace no war!!                                          

0 comments:

Post a Comment