Wednesday, March 2, 2011

1,2,3..let's go to my world..

it's about my high school..perjalanan hidup aku bermula di maahad muhammadi pasir mas..kat sini aku la aku knl erti sahabat sejati..i'm glad to say that i have bestfriends who always be there..after result pmr kluar,ayh cadangkan aku supaya pindah  ke SMKA..pada mulanya aku mnyambut baik cadangan ayh tu,tapi bila difikirkan kmbali aku x snggup untk mninggalkan kawan2 aku..aku cakap kat ayh yg aku x jadi untk pindah sklah..reaksi drpada ayah,,mesti lah menolak sekeras2nya..sbb semua klngkapan untk ke sekolah baru sdh dibeli..klu aku x gi,membazirlah semua brng tu..so terpaksa lah aku ke sekolah baru..it was a hard decision..

SMKA LATI..(09-10)
2nd high school..kat sini aku jmpa kwan baru..dan blajar untk tinggal di asrama..biasalah as a new student..tentulah kita akn menjadi perhatian(mestilah org nak tahu peribadi kita macam mana)..mse mula2 dibawa msk dlm kls 4 af4 adlah seorang mamat ni,dtg ke arah aku untk kasi kertas yg cikgu suh kasi kat aku..plng aku x blh blah,,ade ke patut dia campak kertas tu kat mka aku..ape cer doe ko nak lempar2 kertas kat mka aku..ada hutang ke??kasi elok2 skt x blh ke..mmg mnguji kesabaran btol..tapi sabo je la..bdk baru kan..klu ikt ka hati mmg nak kna mamat tu,tapi kna la jga reputasi sbg bdk baru, x kan la trus nak buat hal kan..tapi skrng ni, mamat tu dah jadi one of my best friend..

5 ak(2010) suka dan duka bersama "kamu-kamu" yg xkan pernah aku lpakan..you're a best thing that's ever in mine..
5 ak adalah kls yg plng best..macam2 ada..terlalu bnyk kenangan untuk diingati bersama kamu..dan gelagat gang BPK yg 'gila-gila' buat kami x kering gusi..


*4 af4 and 5 ak *

0 comments:

Post a Comment