Saturday, December 10, 2011

PMS-negara

in the name of Allah the most gracious and the most merciful

Assalamualaikum,,

Aik,,kenapa saya sebut PMS-negara..masakan negara juga punyai masalah seperti kaum hawa..hahaha..Oh,maaf itu sekadar kiasan sahaja..apa yang saya maksudkan adalah dilema politik negara kita yang sedang menghadapi PMS agaknya. Pelbagai isu provokasi dan kontroversi..Ah,,hebat sekali. Moga-moga dalam kitaran baru nanti, tiada senggugut melanda dan hasilnya selepas kitaran baru akan muncul seorang yang bijak dan gagah. Bukannya yang kurang pandai dan lemah. Oh. Sinikal sekali bunyinya. Hehehe.Ok.Mahu angkat kaki dulu. Nanti saya diserbu.:) 

Nota:" Kita saudara sesama Islam ni tak perlulah rasanya untuk memaki hamun.. bertelagah..bertekak..kutuk-mengutuk sesama sendiri..HANYA KERANA ISU POLITIK..Kebanyakan begitulah dalam FB ni..MENCARUT-CARUT..Sampai tak sanggup nak baca..Memalukan..MASING2 TAK MAHU MENGALAH..EGO..SEOLAH2 NAK TUNJUK AKU LAH HEBAT !!! Saya nak tanya..Apa yg kalian dapat? KEPUASAN kah??? Atau hanya PUBLISITI MURAHAN YG KALIAN CARI ???Cuba duduk sebentar dan muhasabah..KALAU RASULULLAH MASIH ADA..DAN TENGOK UMATNYA BEGINI..PASTI BAGINDA SEDIH DAN KECEWA..Allah..Allah..Allah..

copied from status FB - Syuhada Mujahiddah - UNTUK DIFIKIRKAN"


credit untuk: dr sarah,syuhada mujahiddah

0 comments:

Post a Comment